Thursday, November 22, 2012

Kıskanıyorum...



Insanlar kendisinde olmayanlari ister, sahip olamagi veya paylasamadigi seye sahip olanlari kiskanir...

Benim icin kiskanclik diger gezginlerin anlattiklarini dinledigimde, dunyanin bambaska bir ucunda veya belki de sadece otuz kirk kilometre otedeki bilmedigim, daha once gitmedigim bir yerin fotograflarina baktigimda, o yeri anlatan bloglari okudugumda baslar.

Neden ben de orada degildim? Nijer nehrindeki o sandaldan bozma teknede ben neden yoktum? Kiyikoy'de o fotograflar cekilirken ben neden orada degildim??? Palawan Adasi'nda o plajda yuruyen neden ben degilim?

Dunya cok buyuk; gez, gez bitmez...

Asya, Afrika bu dunyanin temeli. Kulturler doganin parcasi... Yasamlar doga ile ic ice... Fakirlikler icindeki insanlarin yuzundeki gulusler gercek... Yapmaciklik olmadan, kandirmaya calismadan...

Avrupa'daki, Amerika'daki yuzeysellik yok buralarda... Oyunlar yok... Kara Kita Afrika... Kulturler Karnavali Asya... Rengarenk Guney Amerika... Gezilecek, gorulecek, hissedilecek o kadar cok yer, yasanacak o kadar cok an var ki...

Su anda yolda olup gitmedigi bir yere gidenleri o kadar cok kiskaniyorum ki... :D

No comments:

Post a Comment